Sébatien Loeb vyhrál soutěž MS naposledy v roce 2013 a přiznává, že španělská výhra může rozhořet jeho touhu pro návrat. Na druhé straně dodává, že na celou sezónu to také nevidí.
Jezdci ŠKODA Jan Kopecký a Pavel Dresler nastoupí do nadcházející španělské RallyRACC Catalunya (25. 10.–28. 10. 2018) jako noví mistři světa kategorie WRC 2. Česká posádka již nemůže být ve dvou zbývajících soutěžích v kategorii WRC 2 bodově překonána.
Prvního prosince čeká konečně nový Proton Iriz R5 homologace FIA a vůz by se mohl v lednu objevit na Rally Monte Carlo. Vůz vyvíjený v podmínkách malého týmu ale bude na tovární konkurenci jen těžko stačit.
Žadné velké překvapení se dnes nekonalo. To, o čem se spekulovalo, potvrdila Toyota i Citroën. Od Toyoty do Citroënu zamíří Lappi. Toyota sáhla po volném Meekovi.
Kris Meeke plní internet v poslední době čím dál častěji. Dnes vyšla informace, že se pilot rozešel se svým dlouholetým navigátorem. Jasno by mělo být zítra, kdy by měl jezdeckou sestavu odhalit Citroën i Toyota.
Sébastien Ogier řekl britskému Autosportu, že by rád viděl Krise Meeka zpět ve WRC, protože jeho návrat je pro šampionát přínosem. Podepsaný kontrakt s Meekem by v tomto týdnu měla potvrdit Toyota.
Mimo kalendáře MS 2019 se včera v Paříži schvalovaly i další novinky. Mimo jiné výběr startovních čísel na celou sezónu nebo vznik šampionátu WRC-2 Pro pro jezdce s podporou továrních týmů.
Kalendář MS se dnes schvaloval v Paříži. Konečně tedy víme data podniků na příští rok. Japonsko místo v kalendáři nenašlo, ale navíc se přidalo Chile. Všechny letošní podniky v MS zůstávají.
Německá média spekulují, že úspěch Toyoty v MS motivuje ostatní japonské automobilky k návratu na světové tratě. Dalším by podle Němců mohlo být Mitsubishi.
Jak informuje britský Autosport, Kris Meeke je dohodnutý s Toyotou na příští rok. V týmu zůstává Ott Tänak a Jari-Matti Latvala a Toyota tak bude mít hned trojici pilotů, kteří jsou schopni vyhrát jakýkoliv podnik.
Sébastien Ogier je zpět ve hře o titul. Po smůle v Turecku to byl pilot M-Sportu, který ve Walesu dokázal vyhráhat a přiblížil k Thierrymu Neuvillovi na rozdíl sedmi bodů.
Malcolma Wilsona a jeho M-Sport opět čeká nejistá budoucnost. Po odchodu Sébastiena Ogiera bude jen těžko hledat adekvátního pilota a tým se navíc poslední dva roky vydal z peněz.
Už několik let je zvykem, že se na PowerStage, tedy na poslední RZ soutěže MS, bojuje o bonusové body. Při víkendové Wales Rally GB to bude jinak. Pojďme se podívat, jaké zvláštnosti nás v neděli čekají.
Spojení týmu Malcolma Wilsona a Sébastiena Ogiera vyhrávalo v posledních dvou letech soutěže MS i mistrovské tituly. Tomu je ale konec, M-Sportu odchází klíčová postava.
Citroën Total Abu Dhabi WRT dnes oficiáně potvrdil to, o čem se už několik týdnů spekulovalo. Sébastien Ogier se na sklonku kariéry vrací tam, kde to vše začalo.
Úřadující mistři světa v kategorii WRC 2 Pontus Tidemand/Jonas Andersson (S/S) týmu ŠKODA mají za cíl zopakovat na Britské rallye ve Walesu (4. 10.–7. 10. 2018) své loňské vítězství.
Volkswagen testoval nové Polo GTI R5 na stejných místech jako tehdy WRC. Tým tak mohl porovnávat stará data. Do konce přístího roku by mělo vzniknout 50 vozů.
Francouzský automobilový bulvár Autohebdo už má jasno o osudu Sébastiena Ogiera, který prý příští rok pojede za Citroën. Francouz už měl speciál C3 WRC na jihu Francie testovat.
ŠKODA Motorsport zažívá svoji nejúspěšnější sezónu ve své historii. Na aktuálně poslední Turecké rallye česká automobilka vybojovala svůj čtvrtý týmový mistrovský titul v řadě, tentokrát tři soutěže před koncem sezóny (podléhá oficiálnímu potvrzení ze strany FIA). Přípravy na další sezónu již začaly.