Ani domácí prostředí, tři vozy na startu a kvalitní piloti neuchránili britský tým s malajskými vozy před další blamáží.
Ilustrační foto
Dva tovární vozy s Alisterem McRaem a Keithem Croninem plus polotovární Satrie Toma Cavea stály na startu Skotské Rally. Ani jeden z nich však cíl nespatřil a to z různých důvodů. Nejdéle se v soutěži udržel paradoxně právě polotovární vůz posádky Cave - Parry. Sice je hned v úvodu soutěže zpomalil defekt, ale pak relativně bez problémů postupovali vpřed a do druhého dne šli na pátém místě a na své mládí zajížděl britský teenager slušné časy. Na RZ 10 ale zůstal nejprve několik minut stát a propadl se průběžným pořadím mimo body. Ve stíhací jízdě pak v závěrečné RZ havaroval a odstoupil.
Naopak jako první z trojice vozů byl mimo hru nejzkušenější Alister McRae. Na pátečních nočních zkouškách zajel čtvrtý a šestý čas, ale hned na první pořádné erzetě v sobotu zůstal dlouhé minuty stát s poruchou alternátoru. Vůz provizorně opravil, zajel jeden pátý čas, aby následně v přímém přenosu Eurosportu definitivně odstoupil. Do soutěže se vrrátil v rámci SuperRally a v oslabené konkurenci zajížděl čtvrté a páté časy.
Jeho kolega z týmu Cronin začal rozvážněji, devátým místem po diváckých speciálkách. V sobotu mu nejprve nedovolil jízdu naplno defekt, následně měl dvě RZ problémy s interkomem a katastrofická soutěž vygradovala na RZ 6, kde měl nejprve problémy s posilovačem, zastavil, otevřel motorový prostor a opravoval vůz. Kapotu ale špatně zajistil a ta se po opětovném rozjetí vozu otevřela. Tentokrát šel nápravu zjednat navigátor Barry McNulty, ale při vysedání ztratil jízdní výkaz a i pro Cronina tak bylo po soutěži.