Hayden Paddon absolvuje Rally Monte Carlo 2016 ještě za volantem starého Hyundaie i20 WRC. Dani Sordo a Thierry Neuville pojedou s novou generací i20 WRC. Od Švédska dále bude tým nasazovat tři nebo čtyři nové vozy. V Alzenau už je na papíře i stavba speciálu R2.
Paddon pojede Monte se starým vozem
Hayden Paddon nemá z Monte Carlem žádné zkušenosti a příští rok tak začne s vozem, který dobře zná. Od Švédska dostane nový speciál i20 WRC stejně jako jeho týmoví kolegové už v Monte Carlu.
Nepsanou jedničkou týmu byl Thierry Neuville, kterému se ale letošní rok vůbec nepovedl. Na příští rok nebude nikdo z pilotů číslo jedna. "Post týmové jedničky je zvláštní koncept. Pro nás je jedničkou každý pilot. Naší politikou je, že by žádný jezdec neměl být zvýhodňován," říká Alain Penasse, manažer týmu.
Současná generace vozů i20 WRC poputuje začátkem roku 2016 k novým vlastníkům. Tým vozy prodá soukromníkům, stejně jako to udělal se dvěma auty již v tomto roce. Oba korejské speciály putovaly do Itálie. Jiné to bude s novými vozy. Nový speciál pro rok 2017 bude z toho 2016 hodně vycházet, takže tým si auta ponechá. Testování vozu 2017 by mělo začít již na jaře. Klientský program týmu by se měl rozběhnout hlavně s vozem R5. Pracuje se také na projektu vozu R2. Zatím je ale ve stádiu studie, podle které se tým rozhodne na základě jakého modelu R2 vůz postaví.