Jste nadšenci do techniky? Zajímá vás, jak je postavena nová Fiesta WRC? Přečtěte si kompletní technické specifikace nového dítka z dílen M-Sportu.
Ilustrační foto
Motor: Ford EcoBoost 1,6 s přímým vstřikováním vyvinutý Fordem, M-Sportem a Pipo Moteurs. Čtyři válce, 16 ventilů. vrtání 83,0, zdvih 73,9 mm. Elektronický management motoru Cosworth, turbodmychadlo Garrett s restriktorem 33 mm. Mezichladič stlačeného vzduchu.
Výkon: 300 koní při 6000 otáčkách
Kroutící moment: 450 Nm při 4000 otáčkách
Transmise: Permanentní pohon všech kol, dva mechanické diferenciály a spojka k odpojení zadní nápravy při užití roční brzdy. M-Sport / X-Trac šestistupňová sekvenční převodovka s mechanickým řazením. M-Sport / AP Racing dvoudisková spojka.
Zavěšení: Vpředu i vzadu závěsy McPherson s tlumiči Rieger, nastavitelná komprese a zpětný ráz. Přední a zadní stabilizátor
Brzdy: Šotolina - vpředu i vzadu 300 mm Brembo ventilované kotouče se čtyřpístkovými brzdiči. Asfalt - vpředu kotouče Brembo 355 mm. Nastavitelný poměr brzdné síly mezi přední a zadní nápravu. Hydraulická ruční brzda.
Řízení: Hřebenové s posilovačem, jeden a půl otáčky z rejdu do rejdu.
Kola: Šotolina / sníh: 7 x 15 palců hliníkové disky s pneumatikami Michelin. Asfalt: 8 x 18 palců hliníkové disky, pneumatiky Michelin.
Nádrž: 80 litrů FIA FT3,5
Rozměry: Délka 3963 mm Šířka 1820 mm Rozvor 2480 mm Hmotnost 1200 Kg minimálně